Tarih : 27.04.2017  Saat : 17:54:44
Altın İğne Radyofrekans

Altın İğne Radyofrekans

infini fraksiyonel radyofrekansAltın iğne radyofrekans tedavisi, radyofrekans tedavisinin mikro altın iğneler ile yapılmasıdır. Cildi yenileyen ve daha genç bir görünüm elde edilmesini sağlayan bir uygulamadır.

Altın İğne Radyofrekans Nasıl Etki Eder ?

Radyofrekans cihazının üzerinde bulunan mikro altın iğneler ile, cilt üzerinde çok küçük ve ince olan mikro kanallar açılır. Bu mikro kanallardan radyofrekans verilir. Böylece, deri üzerinden verilmeyen radyofrekans enerjisi, deride açılan kanallardan alta, yana doğru dağılarak daha çok etki eder. Çünkü bu şekilde radyofrekans dalgaları her mikro kanaldan daha çabuk ve hızlı dağılır.

Radyofrekans dalgaları, dermiste iyileşme sağlamak için uyarım yapar. Deri, altın iğneler ile aldığı deformasyonu kapatmak için çok hızlı bir şekilde çalışır ve doku iyileşmesi için kollajen üretimi uyarılır. Bu şekilde tedavi başlatılmış olur ve iğneli radyofrekans etki etmeye başlar.

İğneli Radyofrekans Hangi Problemleri Tedavi Eder ?

İğneli radyofrekans,

• Kırışıklıklar
  • Çizgiler
  • Akne ve sivilce
  • Çatlak
  • İz
  • Sıkılaşma
  • Gözenek toparlama
  • Cilt yenileme
  • Yaşlanmaya önlem alma
  • Aşırı terlemenin kontrol altına alınması gibi tedavilerde kullanılır.

İğneli Radyofrekans Kimlere Uygulanabilir ?

infini fraksiyonel radyofrekansAltın iğneli radyofrekans, sağlık durumu elverişli olan kişilerde uygulanabilir. Tedavi için uygunluk sağlayan kadın ve erkek tüm hastalarda iğneli radyofrekans yapılabilir. Tedavi için sakınca oluşturan durumlar ise,

• Kalp hastalıkları
  • Dolaşım Bozuklukları
  • Gebelik
  • Bebek emzirme
  • Uçuk ve cilt enfeksiyonları
  • Kanser hastalıkları gibi problemler yaşayan kişilerde iğneli radyofrekans uygulanmamalıdır.

Altın İğne RF Kaç Seans Yapılır ?

İğneli radyofrekans tedavisi, en az 2 seans yapılmalıdır. Bazen 2 seans yeterli olan tedavide cilt problemine göre 3 – 4 seans uygulama yapılabilir.

Fraksiyonel İğneli Radyofrekans Ne Zaman Etki Gösterir ?

İğneli radyofrekans, ilk seansta uyarım ile çalışmaya başlar. 2. seansta olumlu sonuçlar görülmeye başlanır. Biten seans ve bu süreci takip eden 30 gün içinde asıl etkiler görülmeye başlar.

Altın İğne Radyofrekans Kalıcı Bir Çözüm Mü ?

Fraksiyonel iğneli radyofrekans, çok etkili ve uzun süre kalıcıdır. Fakat tedavi edilen problemler, aynı oluşum sebepleri ile yeniden yaşanırsa kalıcılık bozulmuş olur.

Altın İğne Radyofrekans Fiyatları Nedir ?

Altın iğneli radyofrekans tedavisi fiyatları, her hasta için farklıdır. Çünkü her hastanın cilt problemi ve problemin derecesi farklıdır. Bu nedenle ön muayene olmanız fiyat bilgisi için gereklidir.

Botoks ve Cilt Dolguları
11 Ocak, 2015  Botoks, Yüz ve Dudak Dolgusu

Botoks ve cilt dolguları genç ve güzel bir görünüm elde etmek, kırışıklık, sarkma ve hacim kaybı gibi deformasyonları tedavi etmek amacıyla yapılan estetik uygulamalardır.