Tarih : 22.08.2017  Saat : 08:28:10
Lazerle El Gençleştirme

Lazerle El Gençleştirme

Lazer İle El Gençleştirme Tedavisi Hangi Problemleri Çözer?

Lazer ışınları yüz ve bütün vücut derisinde,

• Kırışıklık
  • Çizgi
  • Sarkma
  • Elastin kaybı
  • Cilt lekesi
  • Kıl gibi problemleri çözer.

Ellerde de aynı, problemlerin çözümü için lazer tedavisi uygulanır. El üzerindeki, lekeler, çizgiler, kırışıklıklar ve fazla deri görünümü lazer ışınları ile tedavi edilerek olabilecek en uygun derecede görüntü düzeltilir. Tedavi tamamlandıktan sonra eller daha genç ve estetik bir görünüm kazanır.

Lazerle El Gençleştirme İşlemleri Acı Verir Mi ?

Lazer uygulaması ile ellerin gençleştirilmesinden önce tüm lazer işlemlerinde olduğu gibi lokal anestezi kremleri sürülür. Bu nedenle acı hissedilmez.

Lazerle El Gençleştirme Tedavisi Kimlere Uygulanabilir ?

Lazerle El Gençleştirme, Fiyatları, İstanbulEllerinde yaşlanma belirtileri olan ve elleri yaşlanan kadın – erkek tüm hastaalrda uygulanabilir. Bu etkilerin oluşması orta yaş ve olgunluk yaşlarına denk geldiği için, hastanın hamilelik, bebek emzirme, ergenlik gibi sakıncaları da yoktur. Fakat ilaç tedavisi gören hastalarda lazer tedavisi sakıncalıdır.

Ellerin Yaşlanmaması İçin Önlem Alınabilir Mi ?

Ellerin yaşlanmasının geciktirilmesi için önlem almak mümkündür. Örneğin, ellerin de tüm vücudumuzda olduğu gibi güneşten korunması, düzenli ve dengeli nemlendirilmesi, kimyasal kullanmadan önce eldiven giyilmesi önemlidir. Çünkü bu unsurlar ellerin yaşlanmasında büyük rol oynar.

Lazer İle El Gençleştirme Tedavisi Kaç Seans Uygulanır ?

Bu tedavi ellerdeki probleme göre ve tedavi içeriğine göre şekillenmektedir. Dolayısı ile seanslarda bu durumlara göre belirlenir. Bazı hastada 2 seans yapılan uygulama bazı hastalarda 4 – 6 seans yapılabilir.

Seanslardan Sonra Nelere Dikkat Etmek Gerekir ?

Tedavinin seanslarından sonra elleri,

• Güneşten korumak
  • Çok sıcak su ile yıkamamak
  • Kişisel bakım ve insani ihtiyaçlar giderilirken 1 – 2 gün medikal eldiven kullanarak elleri su ve kimyasallar ile temas ettirmemek önemlidir.

El Gençleştirme İşlemleri Yaz Aylarında Yapılabilir Mi ?

Hayır. Çünkü eller ve lazer tedavisinin etkisi güneş tarafından zarar görebilir. Buna ek olarak lazer ışınları ile güneşin zararlı ışınları benzer zamanlarda aynı bölgeye temas edince, deri üzerinde, yaralar oluşabilir. Bu nedenle olası risklerin engellenmesi adına yaz aylarında el gençleştirme tedavisi yapılmamalıdır.

Lazerle El Gençleştirme İşlemleri Fiyatları Nedir ?

Lazerle el gençleştirme tedavisi fiyatları seans sayısına göre değişmektedir. Bu nedenle de fiyat bilgisi paylaşılamamaktadır. El gençleştirme fiyatlarını öğrenmek ve detaylı bilgilendirme için sizi kliniğimize davet ediyoruz.

Lazer Epilasyon
12 Ocak, 2015  Lazer Epilasyon, İstanbul

Lazer epilasyon istenmeyen tüyler için yapılan bir epilasyon tedavisidir. Bu şekilde kılllar köklerinden tedavi edilir ve istenmeyen tüylerden ömür boyu kurtulabilirsiniz.