Tarih : 27.03.2017  Saat : 17:37:34
Selülit Tedavisi

Smoothshapes Selülit Tedavisi

Smoothshapes, bir selülit tedavisi cihazıdır. Lazer ışınları ve ısı enerjisi ile yağ dokularını hacimce küçültür ve vücudun şekillenmesini sağlar. Özel olarak tasarlanan bu lazer sistemi oldukça başarılı sonuçlar elde eder.

Smoothshapes İle Selülit Tedavisi Nasıl Yapılır ?

Lazerle Selülit Tedavisi, Fiyatları, İstanbulSmoothshapes cihazının özel ve geniş başlığı cilt üzerine hızlıca masaj yapılır. Masaj yapılırken lazer ışınları da gönderilen smoothshapesin geniş başlığı ile tek taramada geniş bir alana ulaşılarak daha etkili bir incelme sağlanır. Derinin en işlevsel olan olan dermis tabakasındaki yağ dokuları hem lazerin ısısı ile parçalanır, hem lazer ile yaratılan deforme için çalışan deri hücreleri ve kolajenler sıkılaşma, pürüzsüzlük ve canlılık sağlar hem de masaj ve lazer etkisi ile artan kan dolaşımı, lenf akışı ile selülitler tedavi edilir. Kısacası Smoothshapes ile çok yönlü etki ile selülit tedavisi sağlanır.

Smooth Shapes Kimlere Uygulanabilir ?

Bu tedavi bölgesel incelme tedavisidir ve kilo problemi olmayan fakat selülit, bölgesel fazlalık problemi yaşayan kişilerde etkilidir. Bu nedenle aşırı kilo problemi olan hastalarda söz konusu işlem zaman kaybı yaratacaktır ve etkili olmayacaktır. Buna ek olarak anne adayı olan ve bebek emziren, ilaç kullanan kişilerde de söz konusu bölgesel zayıflama işlemi yapılmamalıdır.

Tedavi Öncesi ve Sonrası Dikkat Edilmesi Gerekenler

Smoothshapes işlemi öncesinde, uygulama alanı temiz olmalıdır. Yani,

• Kıllardan
  • Yağ ve kirden arındırılmış olmalıdır. İşlemden önce krem, nemlendirici sürülmemelidir. Çünkü hem lazer ışınlarının etkinliği değişebilir hem de cihaz başlığı kontrol edilemeyebilir.

İşlem sonrasında ise,

• Güneşten korunmak
  • Beslenme şekline dikkat etmek
  • Hareket etmeye özen göstermek önemlidir.

Smoothshapes Kaç Seans Uygulanır ?

Ortalama haftada 2 seansdan toplam 8 seans yapılmaktadır.

Smoothshapes Fiyatları Nedir ?

Smoothshapes fiyatları uygulama alanı ve problem derecesine göre değişen seans sayıları ile orantılıdır. Bu nedenle fiyat bilgisi için ön muayene gereklidir.

Soğuk Lipoliz
10 Ocak, 2015  Soğuk Lipoliz, Kriyolipoliz

Soğuk lipoliz, liposuction ve lazer lipolizden daha farklı bir bölgesel incelme yöntemidir. Soğuk lipolizde yağlar, ne liposuction işleminde olduğu gibi tahliye edilir, ne de lazer lipolizde olduğu gibi ısı ile sıvılaştırılır.