Tarih : 24.02.2017  Saat : 17:48:57
Yara İzi Revizyonları

Yara İzi Revizyonları

Yara izleri,

• İlaç kullanımı sonucu deride yara ve döküntü şeklinde yara oluşumu sonucu iz kalması
  • Deri hastalıkları sonucu iz kalması
  • Jilet izi yaraları
  • Deride açılan yaraların kötü iyileşmesi
  • Alerjik kabartılarınn kaşınması sonucu iz kalması gibi çeşitli sebeplerle oluşur.

Yara İzi Revizyonları Nasıl Yapılır ?

Yara İzi Revizyonu, Fiyatları,  İstanbulYara izlerini daha estetik bir görünüme kavuşturmak için çeşitli müdahalelerle izler üzerinde reviyonlar yapılır. Bu revizyon tedavileri, bazı izler için ameliyat, bazı izler için lazer tedavileri bazı izler için ise kimyasal peeling ile soyma gibi tedaviler olabilir. Hangi tedavinin yapılacağı izlerin derecesi, sayısı, bulunduğu yer ve izlerin oluşum sebepleri ile şekillenmektedir. Bu nedenle de izler doktor tarafından muayene edilmektedir.

Yara İzi Revizyonu İçin Cerrahi Operasyonlar

Yara izi deri üzerinde çok büyük bir alan kaplıyorsa, birbirine çok yakın birden fazla iz bulunuyorsa, izler derinse ve rahatsız edici ise ameliyat ile revize etmek en doğru seçenektir. İzlerin bulunduğu alan ve izlerin genişliğine göre lokal anestezi, sedasyon ve genel anestezi tipi belirlenerek gerekli adımlar ile cerrahi işlemler tamamlanır. Küçük müdahalelerde klinik ya da hastanede kalmak gerekmez.

Yara İzi Revizyonları İçin Lazer Tedavileri

Lazer ışınları ile yara izleri deri rengine yakınlaştırılır ve dikkat çekmeyecek bir görüntüye ulaştırılır. Derin olmayan yara izleri için lazer tedavileri uygundur.

Yara İzi Revizyonu İçin Kimyasal Peeling İşlemleri

Yara İzi Revizyonu, Fiyatları,  İstanbulKimyasal peeling, enzim peeling gibi peelingler ve kimyasal ilaç uygulamaları derinin en üst yüzeyini ve ölü hücreli soyarak alttaki temiz ve korunmuş cildi öne çıkartır. Böylece üst yüzeydeki yara izleri ve lekeler temizlenmiş olur. Çok yüzeysel olan yara izlerinin tedavi için bu tarz peeling işlemleri uygundur.

Yaraların revize edilmesi, çok rahatsız edici ve estetik görünümü bozan yara izlerinin ya tamamen tedavi edilmesi ya da revize edilerek tamamen geçirilemese de daha estetik bir görüntüye kavuşturulması için yapılır. Yapılan işlemlerden sonra da iz kalması muhtemeldir. Fakat revize işlemlerinden sonra kalan izler, yara izlerinden daha estetik ve tedavi edilebilir olacaktır.

Yara Revize Etme Tedavileri Fiyatları Nelerdir ?

Yara revizyonu fiyatları, uygulanacak tedavi planına göre değişecektir. Revizyon uygulamalarının ameliyat, lazer ya da kombine tedaviler şeklinde mi uygulanacağı fiyatları değiştirir. Bu nedenle muayene gereklidir. Sizleri revizyon tedavisi ve ön muayene için kliniğimize davet ediyoruz.