Tarih : 27.03.2017  Saat : 17:34:42
Lazerle Leke Tedavisi

Lazerle Leke Tedavisi

Leke cilt üzerinde oluşan ve estetik görüntüyü bozan, koyu renkli oluşumlardır. Bu oluşmlar deriden kabarık olmazlar ve genelde kahverengi, sarı, siyah, turuncumsu renklerde olurlar.

Lekeler; yaşlanma, güneş, genetik miras, hamilelik, doğum gibi sebepler ile oluşmaktadır.

Leke Tedavisi Nasıl Yapılır ?

Lazerle Leke Tedavisi, Fiyatları, İstanbulLeke tedavisi, lazer ışınları yardımı ile yapılır. Diğer lazer tedavileri gibi ısı ve hasar oluşturma prensibi ile tedavi sağlanır. Lazer ışınları ile dağıtılan pigmentler, derinin kendisini yenilemesi ve iyileştirmesi ile deri rengine eşitlenir ya da en uygun renge getirilir.

Lazerle Leke Tedavisi Hangi Bölgelere Uygulanır ?

Lekelerin olduğu tüm alanlarda tedavi gerçekleşritirilebilir. Örneğin; yüz, eller, kollar, dekolte, bacak gibi bölgelerde başarılı uygulamalar yapılmaktadır.

Leke Tedavisi Kimlere Ugulanabilir ?

Leke tedavisi, lazer ile yapılan bir tedavidir. Bu nedenle tüm lazer uygulamaları ile aynı kriterleri taşır. Bu kriterleri hatırlatmak gerekirse,

• Gebelik
  • Bebek emzirme
  • Ergenlik
  • Hastalık döneminde olma ve ilaç kullanma durumlarında lazer ile leke tedavisi sakıncalıdır.

Lazer İle Leke Tedavisi Acı Verir Mi ?

Lazerle lekelerin deri rengine eşitlenmesi lokal anestezi eşliğinde yapılan tedavilerdir. Bu nedenle de herhangi bir acı hissedilmez.

Lazer ile Leke Tedavisi Başka Tedaviler ile Kombine Edilebilir Mi ?

Elbette. Fakat lazer ile yapılan tedavinin iyileşmesi ve deri dokularının kendisini toparlaması gerekmektedir. Lazer ile yapılan leke tedavisi; enzimatik yani enzim peeling, kimyasal peeling gibi işlemler ile kombine edilebilir.

Lazerle Yapılan Leke Tedavisi Ne Zaman Etki Gösterir ?

Yapılan işlemler ilk seanstan itibaren yavaş yavaş etki etmeye başlar. İlerleyen seanslara doğru, daha estetik görünümler elde edilir.

Tedavi Kalıcı Çözümler Sağlar Mı ?

Lazerle Leke Tedavisi, Fiyatları, İstanbulEvet. Tedavi gören leke bir daha oluşmaz. Fakat lekeleri oluşturan sebepler ile tekrar leke problemi yaşanabilir. Bu nedenle özellikle güneşe karşı önlem alınmalı ve kalitesiz bakım, kozmetik ürünleri kullanılmamalı, cilt tipine ve mevsime uygun ürünler kullanmak ve cildi korumak, nemlendirmek lekelere önlem almak için önemli adımlardır.

Lazer ile Leke Tedavisi Fiyatları Nelerdir ?

Lazer ile leke tedavisi fiyatları her hasta için farklıdır. Çünkü lazer atışlarının sayısı leke sayısı ve tipine göre fazlalaşmaktadır. Bu nedenle fiyat bilgisi vermek zordur.

Lazer Epilasyon
12 Ocak, 2015  Lazer Epilasyon, İstanbul

Lazer epilasyon istenmeyen tüyler için yapılan bir epilasyon tedavisidir. Bu şekilde kılllar köklerinden tedavi edilir ve istenmeyen tüylerden ömür boyu kurtulabilirsiniz.