Tarih : 22.08.2017  Saat : 08:24:16
Uyluk Germe Ameliyatı

Uyluk Germe Ameliyatı

Uyluk germe ameliyatı; çeşitli faktörlere bağlı olarak uyluk bölgesinde oluşan deformasyonların giderilmesi, uyluk bölgesinin revize edilerek estetik bir görünüm elde edilmesi amacıyla yapılan cerrahi bir operasyondur.

Uyluk Bölgesi Estetiği Nasıl Bozulur ?

• Hamilelik,
  • Doğum,
  • Yaşlanma,
  • Kilo alıp verme,
  • Aşırı kilo,
  • Derinin yumuşak ve ince olması,
  • Yerçekimi etkisi,

gibi sebeplerden dolayı uyluk bölgesi deforme olarak estetik görünümünü kaybeder.

Uyluk Germe Ameliyatı Nasıl Yapılır ?

Uyluk Germe, Fiyatları, İstanbul Uyluk bölgesinde yapılan bu ameliyat için, kasıklardan kesiler açılır. Genel anestezi altında yapılan bu ameliyatta; fazla yağlar liposuction ile alınır, fazla deri kesilerek atılır, gerekli düzenlemeler yapıldıktan sonra deri gerdirilir ve dikilir.

Uyluk Germe Ameliyatları Kimlere Yapılabilir ?

Bu ameliyat, diğer estetik plastik cerrahi operasyonlarda olduğu anestezi almasında bir sakınca olmayan sağlıklı kişilerde yapılabilir. Ameliyat için uygunluk çok önemlidir. Bu nedenle doktorunuza danışmanız gereklidir.

Uyluk Germe Operasyonu Sonrası Nelere Dikkat Etmek Gerekir ?

İstirahat dönemi bu ameliyat için önemlidir. Çünkü dikişler kasık bölgesindedir ve çok kolay deforme olup yara oluşturabilir, açılabilir. Buna ek olarak bandaj ve pansumanlar değiştirilmeli ve ihmal edilmemelidir. Doktorunuz olası ağrılar için size bir ağrı kesici ilaç önerecektir ağrı hissettiğiniz zamanlarda belli bir dozu geçmeden önerilen ilacı kullanabilirsiniz. Doktorunuzun direktifleri ameliyat sonraı ve iyileşme için önemlidir.

Uyluk Germe Operasyonları Kalıcı Çözüm Sağlar Mı ?

Uyluk Germe, Fiyatları, İstanbulUyluk germe ameliyatları, kalıcıdır. Fakat kalıcılığı bozacak bazı durumlar söz konusu olabilir. Bu durumlar,

• Yeniden aşırı kilo alma ve verme
  • Yaşlanma
  • Yerçekimi
  • Spor yapılmamasıdır.

Bu nedenle beslenme şekline dikkat etmek, yürüyüş, yüzme gibi bacak çalıştıran sporlar yapmak önemlidir.

Uyluk Germe Ameliyatı Fiyatları Nelerdir ?

Uyluk germe ameliyatı fiyatları, operasyon içeriğine göre değişmektedir. Bu nedenle bir fiyat bilgisi paylaşılamamaktadır.