Tarih : 23.10.2017  Saat : 07:17:16
Thermashape

Thermashape

Thermashape, bir bölgesel incelme ve selülit tedavisi cihazıdır. Bu cihaz; ısı enerjisi ile yağları ısıtarak yakar ve bölgesel incelmeyi sağlar, sıkılaşma ve elastin üretimi sağlar, incelirken kan ve lenf akışını düzenleyerek kollajen üretimini uyarır, cilt daha parlak pürüzsüz ve aşırı yağdan arınmış olur.

Thermashape, Fiyatları, İstanbulThermashape, kırmızı, mavi ve sarı ışınları ile 3 ayrı tedavi etkisini tek bir işlemde vaad eden bir cihazdır. Yani therma shape, radyofrekans, ultrason ve fototerapi ile incelme ve sıkılaşma tedavilerini tek bir cihazda toplar. Bu özelliği ile daha başarılı sonuçlar elde edilen bu bölgesel incelme tedavisi hastalar tarafından oldukça sık talep edilmektedir.

Therma Shape İle Bölgesel İncelme Tedavisi Nasıl Uygulanır ?

Uygulama alanına jel sürülür ve cihaz uzman kişi tarafından ayarlanır. Ayrlamalar tamamlandıktan sonra ve hasta işleme hazırlanınca cihazın özel yuvarlak başlıkları ile cilt üzerine masaj yaparcasına ısı enerjisi ve özel ultrasonik, radyofrekans dalgaları ile tarama yapılır. Uzman kişi tarafından ön görülen derecede tarama yapıldıktan sonra uygulama alanı temizlenir ve seans sonlandırılır.

Uygulama Acı Verir Mi ?

Hayır. Sadece bir ısı hissedirilir. Bu ısı rahatsız edici derecede değildir.

Therma Shape Kaç Seans Uygulanır ?

Thermashape, Fiyatları, İstanbulBu tedavi ile bölgesel incelme seansları her problem dereci için farklıdır. Genelde 6 – 12 seans uygulama yapılır. Uygulama periyodu ise, 7 günde 1 şeklindedir.

Therma Shape Etkisi Ne Zaman Gözlenir ?

İşlemin etkisi, ilerleyen seanslarda görülür. Tüm seanslar tamamlandıktan 20 gün sonra asıl olumlu sonuçlar görülür. Bu süre içinde ve tedavi sonrasında doğru beslenmek önemlidir.

İşlem Öncesi ve Sonrası

Thermashape öncesinde cilt üzeri temiz olmalıdır. Seanslardan sonra ise aşırı yağlı yiyecekler tüketmemek, güneşten korunmak önemlidir.

Therma Shape Fiyatları Nelerdir ?

Thermashape fiyatları, işlem derecesine göre şekillenecektir. Bu nedenle fiyat belirtilememektedir.

Soğuk Lipoliz
10 Ocak, 2015  Soğuk Lipoliz, Kriyolipoliz

Soğuk lipoliz, liposuction ve lazer lipolizden daha farklı bir bölgesel incelme yöntemidir. Soğuk lipolizde yağlar, ne liposuction işleminde olduğu gibi tahliye edilir, ne de lazer lipolizde olduğu gibi ısı ile sıvılaştırılır.