Tarih : 29.06.2017  Saat : 12:02:39
Zeltiq Soğuk Lipoliz

Zeltiq Soğuk Lipoliz

Zeltiq,Soğuk Lipoliz, İstanbulLiposuction işleminin ameliyat ve ısı işlemi olmadan yapılmasıdır. Yani bir bölgesel incelme ve yağ dokusu inceltme tedavisidir. Bu tedavide yağlar direk olarak vücuttan tahliye edilmez. Buna ek olarak bir ısı ya da lazer ışını deformasyonu ile yağ dokularının hacmi küçültülmez. Soğuk lipolizde incelme, yağlar dondurularak diğer deri altı ögelerinden ayrıştırılır ve vücudun atması için uygun hale getirilir.

Zeltiq Nedir?

Bir soğuk lipoliz cihazıdır. Oldukça pratik, konforlu ve etkili bir cihazdır. Bu cihaz, uzman kişi tarafından ayarlanıp konumlandırıldıktan sonra işlem boyunca bir uygulayıcı tarafından kullanım gerektirmeden, hasta konforu sağlayarak incelme sağlar.

Zeltiq İle Soğuk Lipoliz Nasıl Yapılır ?

Bu işlem diğer liposuction ve lipoliz işlemlerine göre biraz daha farklıdır. Herşeyden önce Zeltiq Soğuk Lipoliz uygulamasında işlem boyunca cihazı kullanan bir uygulayıcı yoktur.

• Uygulama alanının temiz olması gerekir.
  • Uygulama alanına özel bir jel sürülür.
  • Cihaz ayarlanır ve uygulama alanına konumlandırılır.
  • Belli bir süre boyunca çalışan ve işlemi gerçekleştiren cihaz süre dolunca uygulama alanından alınır ve özel kremler ile masaj yapılarak işlem sonlandırılır.

Zeltiq bölgesel incelme tedavisi, karın, basen, sırt, bel, yan yağlar gibi bölgesel incelme istenen tüm alanlarda uygulanabilir.

Zeltiq Bölgesel İncelme Tedavisi Acı Veya Ağrı Verir Mi ?

Zeltiq ile soğuk lipoliz işlemi, acı ya da ağrı vermez. Bu nedenle bir lokal anesteziye de ihtiyaç yoktur.

Zeltiq İle Soğuk Lipoliz Tedavisi Kaç Seans Yapılır ?

Bu işlem tek bir seans olarak yapılır. Bölgesel incelme için yapılan bu tedavi, yapılan tek seanstan sonra 2 – 4 ay içinde etki gösterir. Bu süre içinde tedavi gören hasta beslenme şekline ve hareket etme düzenine özen göstermelidir.

Zeltiq Soğuk Lipoliz ile Bölgesel İncelme Tedavisi Kalıcı Çözüm Sağlar Mı ?

Zeltiq,Soğuk Lipoliz, İstanbulSoğuk lipoliz işlemi, çok etkili bir işlemdir. Yağ dokuları ameliyatla olmasa da idrar ve ter bezi yolu ile vücuttan atılır. Bu nedenle de bir çok uygulama kalıcıdır. Yani atılan yağ dokuları yeniden oluşmaz. Fakat kilo alma sonucu, vücutta var olan, atılmayan yağlar hacimce genişleyerek yeniden bölgesel fazlalık görüntüsü yaratabilir. Bu nedenle de işlem sonrası beslenme şeklinde bazı değişimler yapmak ve bu değişimleri yaşam tarzı haline getirmek önemlidir.

Zeltiq Soğuk Lipoliz İle Lenf Drenaj

Zeltiq cihazı ile soğuk lipoliz tedavisi lenf drenaj işlemleri ile kombin edilirse daha etkili ve hızlı sonuçlar elde edilir. Çünkü, soğuk lipoliz ile dondurulan ve vücuttan atılması için uygun hale getirilen yağlar, lenf drenaj ile böbreklere yakınlaştırılır. Hem hızlı bir incelme sağlanır hem de bilgesel incelme sağlanırken lenf drenaj ile lenf ve kan akışı hızlandığı için sıkılaşma, cilt güzelliği ve kolajen yapımıda sağlanır.

Soğuk Lipoliz Fiyatları Nedir ?

Soğuk lipoliz fiyatları, her bölge için farklıdır. Bu nedenle fiyat bilgisi için kliniğimize başvurabilirsiniz.

Soğuk Lipoliz
10 Ocak, 2015  Soğuk Lipoliz, Kriyolipoliz

Soğuk lipoliz, liposuction ve lazer lipolizden daha farklı bir bölgesel incelme yöntemidir. Soğuk lipolizde yağlar, ne liposuction işleminde olduğu gibi tahliye edilir, ne de lazer lipolizde olduğu gibi ısı ile sıvılaştırılır.