Tarih : 27.04.2017  Saat : 17:54:50
Vajina Daraltma Ameliyatı

Vajina Daraltma Ameliyatı

Kadınlarda yapılan vajen daraltma operasyonları, vajina bölgesindeki gevşeme, sıkılığın kaybolması, boşluğun çok geniş olması gibi problemlerin çözümlenmesi için yapılır.

Bu problemlerin kaynağı,

• Doğum yapılması
  • Yapısal olarak vajen kaslarının gevşek olması
  • Vajina kasları ve dokularının deforme olarak işlevini kaybetmesi
  • Doğuştan olan problemlerdir.

Vajen Daraltma Ameliyatı Nasıl Yapılır ?

Vajina Estetiği, Vajina Daraltma Fiyatları, İstanbulVajina daraltma ameliytından önce jinekoloji muayenesi gereklidir. Eğer bir vajina problemi, hastalığı varsa önce ilaç tedavisi ile bu problemler çözümlenmelidir. Daha sonra vajinadaki genişleme, gevşeme ve görüntü problemlerinin derecesi saptanır.

Bu saptamalara göre ameliyat planı yapılır ve operasyon başlar.

• Hasta sedasyon ve güçlü bir lokal anestezi ile rahatlatılarak uyutulup hissizleştirilir.
  • Vajina ağzından, vajina boşuluğu boyunca gerekli yerlerden yapılan kesiler ile, daraltma sağlayacak olan kaslar dikilir. Dokular ve sinirler revize edilir.
  • Gerekli adımlar tamamlandıktan sonra kendiliğinden eriyebilen özel ameliyat ipleri ile kesiler dikilir ve operasyon sonlandırılır.

Vajen Daraltma Ameliyatı Kimlere Yapılabilir ?

Vajina daraltma operasyonu, anestezi almasında engel olamayn sağlık durumu iyi olan sadece estetik kaygı taşıyan kadınlarda yapılabilir.

Vajina Daraltma Ameliyatı Sonrası Nasıl Bir Değişim Yaşanır ?

Vajina daraltma operasyonundan sonra, vajina olabilecek en uygun şekilde daraltılır. Hastanın öz güveni gelişir, cinsel yaşam kalitesi artar, idrar kaçırma gibi sağlık problemleri çözümlenmiş olur.

Vajina Daraltma Ameliyatı Sonrası Nelere Dikkat Etmek Gerekir ?

Vajina Estetiği, Vajina Daraltma Fiyatları, İstanbulVajina daraltma ameliyatı sonrasında ilk dönemde ufak ağrılar yaşanabilir. Bu ağrılar için ağrı kesici kullanabilirsiniz.

Doktorunuzun belirteceği tüm dikkat edilemsi gereken kurallar ile,

• Bölgenin temizliğine
  • Spor, çok uzun yürüyüşler gibi zorlayıcı hareketler yapmamaya
  • Sıcak su ile duş almamaya
  • Cinsel ilişkiye girmemeye 20 gün boyunca dikkat edin. Bu süreç sonunda iyileşme sağlandıktan sonra günlük rutinlerinize rahatlıkla dönebilirsiniz.

Ameliyatsız Vajina Daraltma Yöntemi Var Mıdır ?

Ameliyatsız vajina daraltma yöntemi vardır. Lazer ile ameliyatsız şekilde vajina daraltma işlemleri tek seansta yapılabilmektedir.

Vajen Daraltma Operasyonu Sonrasında İz Kalır Mı ?

Dikiş izlerinin büyük bir kısmı gözle görülebilecek yerde değildir. Bu nedenle de iz kalsa bile rahatsız edici şekilde değildir.

Vajina Daraltma Fiyatları Nedir ?

Vajina daraltma fiyatları, her hasta için farklıdır. Fiyat bilgisi ve merak ettiğiniz konular için sizi kliniğimize bekliyoruz.