Tarih : 29.06.2017  Saat : 12:03:56
Ameliyatsız Göğüs Büyütme

Ameliyatsız Göğüs Büyütme

Ameliyatsız meme büyütme, küçük göğüslere sahip olan ve ameliyattan çekinen hastalarda uygulanan bir göğüs büyütme operasyonudur. Bu işlemde ameliyat kesileri olmadan ve meme içine bir protez yerleştirilmeden yağ transferi, dolgu maddesi enjektesi ya da aquafilling ile göğüslere hacim kazandırılır.

Yağ Enjeksiyonu İle Meme Büyütme

Ameliyatsız Göğüs Büyütme Hastanın kendi vücudundan alınan yağların, göğüslere enjekte edilmesidir. Bu şekilde dolgun ve olduğundan daha büyük göğüsler elde edilerek hastanın kaygıları çözümlenir. Yağ transferi de denilebilen bu göğüs büyütme yöntemi yağların karakterine göre kalıcı ya da geçici çözüm sağlayabilir.

Dolgu Maddesi İle Göğüs Büyütme

Cilt için yapılan dolgular gibi göğüslerede dolgu maddeleri ile hacim kazandırılabilir. Bir iğne ile dolgu maddesi göğüs içine uygun bölgelere doktor tarafından enjekte edilir ve 6 ay ila 1 yıl arası bir kalıcılık ile göğüsler büyütülür.

Aquafilling İle Göğüs Büyütme

Aquafilling, bir çeşit dolgu maddesi denilebilir. Fakat içerik olarak hyaluronik asit içeren cilt dolgularından farklıdır. Aquafilling, bir jeldir ve içeriğinde hydraulics yani su bulunan bu jel enjekte edildiği yerde bazı olumlu tepkimeler ile yumuşak doku içinde hacim sağlar.

Aquafilling İle Meme Büyütme Nasıl Yapılır ?

Ameliyatsız Göğüs BüyütmeAquafilling, tıpkı dolgu gibi hazırlanarak, enjektör yardımı ile göğüslere uygulanır. Enjekte işleminden önce lokal anestezi uygulaması ile işlem yapılacak olan alan hissizleştirilir. Bu şekilde hasta konforu sağlanır. Doktor tarafından, uygun olan noktalara, doktorun belirlediği doz ile aquafilling enjekte edilir.

Etken madde, göğüslerin ne kadar büyümesi isteniyorsa o etkiyi yaratcak kadar enjekte edilir. Bu ayar ancak tecrübeli bir doktor tarafından tahmin edilebilir. Bu nedenle uygulama için doktor seçimi önemlidir.

Aquafilling İle Meme Büyütme Kalıcı Bir Çözüm Müdür ?

Aquafilling ile göğüs büyütme, ömür boyu kalıcılık sağlamaz. Fakat diğer dolgu maddelerine göre çok daha uzun süre kalıcılık sağlar. Aquafilling bazı hastalarda 4 yıl bazı hastalarda ise 8 yıla kadar kalıcılık sağlar.

Aquafilling Kimlere Uygulanabilir ?

Aquafilling, sağlık ve hormonal durumu elverişli olan hastalarda yapılabilir. Bu uygulama için ideal adaylar;

• Herhangi bir hastalık için ilaç tedavisi görmemeli
  • Hamile olmamalı ya da bebek emzirme döneminde olmamalı
  • Alerjik hastalıklar yaşamamalı.
  • Göğüsleri küçük olmalı
  • Memede şekil olarak bir değişim istememeli sadece hacim ve daha dolgun bir göğüs talep etmeli. Bu adaylar aquafilling için en uygun adaylardır.

Ameliyatsız Meme Büyütme Fiyatları Nelerdir ?

Ameliyatsız meme büyütme fiyatları, hangi yöntem ile meme büyütme yapılacağına göre şekillenmektedir. Bu nedenle öncelikle hangi yöntem ile operasyon yapılacağı belirlenmelidir. Her yöntemin ve yöntem içi uygulama adımlarının fiyatları farklıdır. Bu nedenle muayene olmanız ve doktorunuzla talep ettiğiniz göğüs tipini konuşmanız önemlidir.