Tarih : 24.02.2017  Saat : 17:50:09
Lazerle Kırışıklık Tedavisi

Lazerle Kırışıklık Tedavisi

Lazer ışınları ile bir çok problem olduğu gibi kırışıklıklar da tedavi edilebilir.

Kırışıklıklar Nasıl Oluşur ?

Kırışıklıklar, yaşlanma, mimik kullanma, gözleri kısarak bakma, hava kirliliği, genetik miras, üzüntü, sıkıntı gibi bir çok sebepten oluşur. Yaşlanmanın bir getirisi olarak cildimizin ve bedenimizin eskimesi kaçınılmazdır fakat daha estetik görünmek her zaman mümkün.

Lazer ile Kırışıklık Tedavisi Nasıl Yapılır ?

Lazerle Kırışıklık Tedavisi, Fiyatları, İstanbulLazer ile kırışıklık tedavisi, özel lazer cihazları ile problemli alana lazer ışınları gönderilerek yapılır. Tedavi etme çalışma prensibi olarak diğer lazer tedavilerinde olduğu gibi ısı ve kontrollü hasar bırakma prensibi hakimdir. Lazer ışınları bu şekilde kırışıklık ve çizgileri onarır,

• Çizgisiz ve kırışıksız
  • Sıkı
  • Parlak
  • Dengelenmiş bir cilt sağlar.

Buna ek olarak lazer ile kırışıklık tedavisi yapılırken kollajenler hızlı çalıştığı için cilt rengi canlanır ve daha sağlıklı bir görünüm kazanır.

Lazerle Kırışıklık Tedavisi Kimlere Uygulanır ?

Lazer ile kırışıklık tedavisi; doğum ve bebek emzirme, ilaç kullanma sürecinde olmayan, deri üzerinde aktif bir hastalık yaşamayan kadın ve erkek herkeste uygulanabilir. Buna ek olarak lazer ışınlarının çözümleyebileceği derecelerde probleme sahip olmakta önemlidir.

Lazer İle Kırışıklık Tedavisi Kaç Seans Uygulanır ?

Lazer ile kırışıklık tedavisi, uygulama alanına, problemin derinliğine göre ve uygulama yapılacak olan lazer sistemine göre değişmektedir. Bu nedenle seans bilgisi tedavi planı çizildikten sonra belirlenecektir.

Lazerle Kırışıklık ve Çizgi Tedavisi Hangi Lazer Sistemleri Kullanılarak Yapılır ?

• Q – Switched Nd : Yag Lazer
  • Fraksiyonel CO2 Lazer
  • İntense Pulsed Light ( IPL )
  • Pulsed Dye Lazer ( PDL )
  • LED

Lazerle Kırışıklık Tedavisi Sonrasında İz Kalır Mı ?

Lazer sistemlerinin dalga boyu sadece tedaviye yöneliktir ve başka bir dokuya zarar verecek, iz bırakacak bir etki sağlamazlar. Bu nedenle tedavi sonrasında kalıcı bir iz oluşmaz. Seanslardan sonra işlem gören bölgede geçici kızarıklıklar oluşur. Bu kızarıklıklar cildin yatışması ile hafifler ve kaybolur.

Seanslardan Sonra Nelere Dikkat Etmek Gerekir ?

Yapılan tedavi çizgi ve kırışıklık tedavisidir. Bu nedenle tedavinin etkisini azaltcak unsurlar için önlem almak önemlidir. Bu önelerden en önemlisi güneştir. Güneş, hem zararlı ışınları ile cildi olumsuz etkiler hem de mimik çizgisi oluşumuna sebep olur o çizgiler zamanla kırışıklık haline dönüşür. Bu nedenle güneş koruyucu kremler, güneş gözlükleri kullanmak önemlidir.

Buna ek olarak tedavi uygulanan alan doktorun belirttiği süre için yıkanmamalı ve tahriş edilmemelidir.

Lazerle Kırışıklık Tedavisi Fiyatları Nelerdir ?

Lazer ile kırışılık tedavisi fiyatları için doktorunuzun bir cilt muayenesi ile tedavi planını belirlemesi gerekmektedir. Bu nedenle bir fiyat paylaşılamamaktadır.

Lazer Epilasyon
12 Ocak, 2015  Lazer Epilasyon, İstanbul

Lazer epilasyon istenmeyen tüyler için yapılan bir epilasyon tedavisidir. Bu şekilde kılllar köklerinden tedavi edilir ve istenmeyen tüylerden ömür boyu kurtulabilirsiniz.