Tarih : 29.06.2017  Saat : 11:55:47
Dermabrazyon

Dermabrazyon

Dermabrazyon, Cilt Gençleştirme Dermabrazyon, bir cilt uygulamasıdır. Doktor tarafından yapılması gereken ve ciltteki bazı problemleri tedavi eden bir işlemdir. Yüz bölgesinde uygulanan bu işlem tek bir nokta ya da çok küçük bir alanda olan problem için diğer cilt bölgelerinde de uygulanabilir. Dermabrazyon işlemi, kontrollü aşındırma ve epidermisi temizleyip, dermiste olumlu uyarım yapma prensibi ile çalışır.

Dermabrazyon Hangi Problemleri Çözer ?

Dermabrazyon,

• Cilt lekeleri
  • Sivilce izler ve akne skarları
  • Derin olmayan çizgileri
  • Ciltteki aşırı yağlanma
  • Cilt dengesinin bozulması
  • Ciltteki matlaşma
  • Pigmenlerin değişimi ve cilt renginde solgun görünüm gibi bir çok problemi tedavi etmeye çalışır.

Dermabrazyon Kimlere Uygulanabilir ?

Dermabrazyon işlemi, bir kimyasal ya da lazer ile etki etmese de en ufak bir riski bile önlemek adına,

• Gebe olan
  • Bebek emziren
  • Cilt üzerinde aktif süreçte enfeksiyon problemi olan
  • İlaç kullanan hastalara uygulanmaz. Diğer tüm kadın ve erkeklerde rahatlıkla uygulanabilir.

Dermabrazyon Nasıl Yapılır ?

Dermabrazyon, Cilt Gençleştirme, FiyatlarıDermabrazyon işlemi, özel cihazı ile yapılır. Bu cihaz dermabrazyon işlemi için özel olarak tasarlanmıştır. Elmas uçlara sahip olan uygulama başlığı, bir motor tarafından hızlıca döndürülür. Aynı zamanda da ters basınç yani vakum özelliği de olan dermabrazyon cihazı, cilt üzerinde kontrollü bir aşındırma sağlar. Böylece epidermisteki problemleri yok eder ve epidermis altındaki taze cilt yüzeye çıkar.

Bu şekilde hem yeni cilt ortaya çıkar hem de cilt hücreleri daha hızlı çalışmaya başlar. Böylece hem şikayet edilen sorunlar çözümlenir hem de cilt pürüzsüz, canlı, parlak ve sıkı hale gelir. Kollajen ve elastin bakımından zengileşen cilt bu uygulama ile deri sağlığınıda destekler. İşlemler ortalama 30 – 40 dakika sürmektedir ve lokal anestezi ya da sedasyon ve lokal anestezi altında yapılmaktadır.

Dermabrazyon Cihazının Elmas ve Farklı Boyutlardaki Başlıkları

Dermabrazyon cihazının başlıkları elmastan yapılmıştır ve cilt üzerinde daha etkilidir. Hem de cihaz kullanımı bakımından daha konforludur.

Buna ek olarak bir çok farklı boyutu olan bu başlıklar sayesinde hem bütün yüz bölgesindeki problemler için çözüm sağlanabilir hem de problemsiz olan cilt üzerindeki tek bir noktacık, tek bir alan gibi daha küçük bölgeler ve kritik alanlarda uygulamalar yapılabilir.

• Armut
  • Koni
  • Düğme
  • Silindir
  • Üçgen gibi şekillerde olan elmas uçlar daha çok kullanım alanı sağlar.

Dermabrazyon İşlemi Sonrasında İz Kalır Mı ?

Tedaviden sonra kalıcı bir iz, hasar oluşmaz. Deri soyulma döneminde iken kuruluk olabilir ve işlemden sonra kızarıklık elbette ki olacaktır. Kızarıklıklar cildin yatışması ile geçecektir. Soyulma döneminde ise deri haricen bir müdahale ile soyulmamalıdır. Bu dönemde güneşten koruyan ve nemlendiren cilt kremleri kullanmak önemlidir.

Dermabrazyon Kaç Seans Yapılır ve Uygulama Sonrası Nelere Dikkat Edilmelidir ?

İşlem tek seans yapılır. İşlemden sonra doktorunuz basit bir ağrı kesici önerebilir. Bu ağrı kesiciyi belirtilen şekil ve sürede kullanmak, cildi güneşten ve kimyasallardan korumak önemlidir. Çok sıcak su ile duş 1 hafta boyunca yapılmamalıdır. Gerekli olan diğer tüm detaylar doktorunuz tarafından anlatılacaktır.

Dermabrazyon İşlemi Ne Zaman Estetik Sonuçlar Verir ?

Yapılan tedavinin etkisi, epidermisin arındırılması ve cildin kendisini toparlaması ile görülür. Bu nedenle tüm hastalar için farklı bir süreç söz konusudur. Etki süresi bazen 7 gün bazen 20 gün sürebilir.

Dermabrazyon Kalıcı Bir Çözüm Müdür ?

Hayır. Her hasta için farklı bir etki gösterme süresi olduğu gibi her hasta için farklı bir etkinlik süresi söz konudur. Bu işlem ile elde edilen estetik görünüm en fazla 5 – 6 ay sürmektedir.

Dermabrazyon Fiyatları Nelerdir ?

Dermabrazyon fiyatları, uygulama alanı, alandaki problem gibi unsurlara göre değişmektedir. Bu nedenle fiyat verilememektedir. Fiyat bilgisi ve detaylı bilgi için kliniğimizi ziyaret edebilirsiniz.